Veelgestelde vragen

Voor al uw vragen en of opmerkingen kunt u rechtsonder in het beeldscherm een chat starten. U kunt ons ook een e-mail sturen en uiteraard zijn wij telefonisch bereikbaar.

Keuringsstickers bestellen

Kan ik mijn order ook op een andere manier doorgeven?
U kunt uw order ook aan ons doormailen of zelfs telefonisch doorgeven, wij helpen u graag verder zo!

Kan ik ook een ander model dan dat er wordt aangeboden op de site bestellen?
Dit is zeker mogelijk, stuur ons per chat of e-mail een voorbeeld en dan gaan wij met u bekijken wat de mogelijkheden zijn.

Zijn er ook andere afmetingen keuringsstickers te leveren?
Dit is zeker een mogelijkheid, deze afwijkende formaten kunnen wij leveren op stickervellen. Ook de aantallen zijn dan aan te passen naar wens, u krijgt van ons een offerte op maat.

Gelden er bij grote oplages andere prijzen?
Bij een bestelling van 8 rollen of meer kunt u het beste contact met ons opnemen. Wij gaan dan aan het werk om voor u een passende prijs te maken.

Account

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
U kunt klikken op inloggen, hier kunt u klikken op wachtwoord vergeten, wij mailen u de gegevens door op het opgegeven email adres.

Ik krijg geen mail binnen n.a.v. wachtwoord vergeten, wat nu?
Wellicht is de e-mail in uw SPAM-box terecht gekomen. Mocht dit niet het geval zijn neem dan even contact met ons op en we lossen het direct voor u op!

Logogenummerde keuringsstickers

Bij het uploaden van mijn logo krijg ik een foutmelding, wat moet ik doen?
Uw logo is waarschijnlijk in .PDF of een ander bestandsformaat. U kunt eenvoudig uw logo openen in Word en vervolgens opslaan als .JPG of .PNG. U kunt hier zelfs al een tekst aan toevoegen en vervolgens weer uploaden in de webshop.

Hoe bestel ik genummerde keuringsstickers?
U hoeft alleen het begin nummer aan te geven, 1 of 101 of 599, wat u wilt. Wij nummeren automatisch verder tot het bestelde aantal stickers (per rol, 2 rollen is dus 2 keer beginnen bij uw beginnummer). U besteld bijvoorbeeld een rol van 250 stuks en uw beginnummer is 101, de laatste sticker zal het getal 351 zijn.

Wat is dubbele nummering?
Bij deze optie drukken wij 2 dezelfde cijfers achter elkaar (101, 101, 102, 102, 103, 103) als voorbeeld, 1 sticker voor op het product, 1 sticker voor op het rapport. LET OP: het eindnummer zal hierdoor wel gehalveerd zijn.

Levering

Wat zijn de verzendkosten?
De verzending van uw bestelling zowel voor Nederland als Belgie wordt verzorgd door GLS. De kosten hiervoor bedragen € 9,75. Orders boven de € 200,00 worden gratis verzonden.

Wat is de levertijd?
Bestellingen worden binnen 2 werkdagen verstuurd (ma-vr)

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Afhalen is uiteraard mogelijk en tevens gratis. Bestellingen geplaatst voor 12:00 uur kunnen de volgende werkdag worden opgehaald. Het adres voor afhalen is: Grotenoord 31 te Hendrik Ido Ambacht (tussen Dordrecht en Rotterdam).

Is spoed-levering mogelijk?
Ja, voor bestellingen binnen Nederland kunt u kiezen voor Express zending. Hiervoor geldt een gegarandeerde levering op de volgende werkdag, mits u voor 12:00 uur heeft besteld.

Betalingsmogelijkheden

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Er kan betaald worden d.m.v. Ideal, Creditcard, PayPal, Bancontact en Billink (betaling op rekening)

Wat is de procedure van een Billink betaling?
Na het versturen van uw bestelling ontvangt u op het door u opgegeven e-mailadres een factuur van Billink. Billink regelt voor Signpower de betalingen en u dient deze factuur binnen 30 dagen te voldoen. Hier worden geen extra kosten voor in rekening gebracht.

Venster sluiten

Toegevoegd aan uw winkelmandje


« Verder winkelen

Ga naar winkelmandje »


Venster sluiten

Op welke adres wilt u de Billink-factuur ontvangen?

» Betalen

Venster sluiten

Venster sluiten

Om de proefdruk te zien heeft u Adobe Reader nodig.
Stel bovenstaande afbeelding in op 1:1 (100%) voor de ware grootte.